۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 642

یادمان ۱۱۰شهید کادر درمان برای مقابله با کرونا

تندیس سیمرغ مقابل بیمارستان شهدای تجریش نصب شد

احتمال تغییر نام بیمارستان شهدای تجریش به شهدای سلامت وجود دارد
تندیس سیمرغ مقابل بیمارستان شهدای تجریش نصب شد

شهر: تندیس سیمرغ به نشانه پاسداشت تلاش شهیدان سلامت در مقابله با ویروس کرونا روبروی بیمارستان شهدای تجریش نصب شد.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس فرشته مهر (گرامیداشت ۱۱۰ شهید و سه هزار جانباز حوزه سلامت) در گفتگو با خبرنگار شهر درباره ساخت تندیس سیمرغ مقابل بیمارستان شهرداری تجریش گفت: مقرر شد با مصوبه شورای شهر و تایید مقامات ذیربط، تندیسی از سیمرغ به نشانه شهدای سلامت در مقابل بیمارستان تجریش و در انتهای خیابان شریعتی نصب شود و تمامی کارهای تهیه و نصب این تندیس توسط شهرداری بعد از تایید مراجع انجام خواهد شد. همچنین شهرداری تهران در نظر دارد پس از تصویب کمیته نامگذاری شورا خیابان ضلع شمالی بیمارستان شهدای تجریش را به نام بیمارستان به نام شهدای سلامت تغییر نام دهد که این کار نیز پس از طی مراحل قانونی انجام خواهد گرفت.

او درباره مجموعه اقدامات شهرداری برای حفظ سلامت مردم گفت: از آنجا که منطقه یک میزبان سه بیمارستان بزرگ بود تدابیر ویژه برای مقابله با بیماری کرونا در منطقه در نظر گرفته شده بود و معابر خیابان های منطقه یک شهرداری ضد عفونی شد و پایانه های اتوبوسرانی منطقه نیز طبق پروتکل وزارت بهداشت روزانه چندین بار ضدعفونی و گندزدایی شد.

موسوی افزود: با هماهنگی بیمارستان های منطقه فضای عمومی بیمارستان و محوطه های فضای سبز پیرامون ساختمان بیمارستان چندین بار ضد عفونی شد.

او ادامه داد: از آنجا که نهادهای مدنی و بسیج برای ساخت تجهیزات بهداشتی مانند ماسک و دستکش و لباس بیمارستان فعال بوده، شهرداری منطقه هماهنگی و همیاری های لازم برای تهیه و توزیع این اقلام را فراهم کرد.

۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =