راه‌های ارتباطی مترو تهران با مسافران گسترش یافت

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از گسترش راه‌های ارتباطی با مسافران و راه‌اندازی امکانات جدید در این زمینه خبر داد.

به گزارش شهر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با هدف تسهیل ارتباط با مسافران و پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات، اقدامات متعددی را انجام داده است، افزود: به تازگی این شرکت بازوی اطلاع‌رسانی خود را در اپلیکیشن «بله» را به نشانی https://ble.ir/metro_tehranbot  راه‌اندازی کرده است. مسافران با مراجعه به این بازو می‌توانند از امکاناتی نظیر مسیریابی، دریافت برنامه حرکت قطارها، مشاهده نقشه به‌روز خطوط مترو و دریافت پاسخ سوالات بهره‌مند شوند. این اقدام با استقبال گسترده شهروندان و کاربران همراه بوده است.

وی تصریح کرد: پیش از این، راه‌های ارتباطی دیگری نیز برای ارتباط مستقیم با مسافران فراهم بوده که از این میان می‌توان به تلفن ارتباط مردمی به شماره ۶۴۵۳۶۴۵۳ اشاره کرد. مسافران می‌توانند با تماس با این شماره، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و مشکلات یا نظرات خود را با کارشناسان مترو در میان بگذارند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در ادامه به سامانه پیامکی این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی همچنین می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷ پیامک کنند. این پیام‌ها به‌دقت بررسی و در صورت نیاز برای پیگیری به مسئولان ذی‌ربط در شرکت ارسال خواهند شد.

هادی زند در پایان گفت: امیدواریم با گسترش این راه‌های ارتباطی و تعامل بیشتر با مسافران، بتوانیم تجربه‌ای بهتر از سفرهای شهری در مترو را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۴
کد خبر: 64243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =