پاسخگویی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی به سامانه سامد

احمد قیومی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، صبح امروز در سامانه سامد (۱۱۱) به سوالات و درخواست‌های شهروندان پاسخ داد و بر ادامه تلاش‌ها برای بهبود خدمات و رفاه کارکنان تأکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، صبح امروز احمد قیومی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران، سامانه سامد (۱۱۱) پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان گرامی بود.


در این جلسه، شهروندان با تماس با سامانه سامد مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند. عمده درخواست‌های مخاطبان شامل افزایش تعداد اتوبوس‌ها، نوسازی خطوط اتوبوسرانی و بهبود خدمات اتوبوسرانی بود.


همچنین، پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی درخواست‌های مربوط به امور رفاهی و معیشتی خود را مطرح کردند.


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن استماع درخواست‌ها و مشکلات مطرح‌شده، تأکید کرد که تمام تلاش‌ها برای بهبود خدمات و ارتقای سطح رفاه کارکنان ادامه خواهد یافت.
شهروندان می توانند تا ساعت ۱۱ از طریق شماره گیری ۱۱۱ مشکلات حمل و نقلی خود را به گوش مدیرعامل شرکت برسانند.

انتهای پیام/

۲۹ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 64348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =