به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، صبح امروز احمد قیومی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران، سامانه سامد (۱۱۱) پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان گرامی بود.
در این جلسه، شهروندان با تماس با سامانه سامد مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند. عمده درخواستهای مخاطبان شامل افزایش تعداد اتوبوسها، نوسازی خطوط اتوبوسرانی و بهبود خدمات اتوبوسرانی بود.
همچنین، پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی درخواستهای مربوط به امور رفاهی و معیشتی خود را مطرح کردند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن استماع درخواستها و مشکلات مطرحشده، تأکید کرد که تمام تلاشها برای بهبود خدمات و ارتقای سطح رفاه کارکنان ادامه خواهد یافت.
شهروندان می توانند تا ساعت ۱۱ از طریق شماره گیری ۱۱۱ مشکلات حمل و نقلی خود را به گوش مدیرعامل شرکت برسانند.
انتهای پیام/
نظر شما