به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "ابوذر قهرمانی" مدیر روابط عمومی منطقه گفت: بسیار خرسندیم که روابط عمومی این منطقه توانست با تکیه بر خلاقیت، نوآوری و بهرهگیری از هوش مصنوعی در طراحی و تولید محتوای تبلیغاتی رتبه دوم این پویش را از آن خود کند.
وی افزود: مفتخریم به اینکه این موفقیت در سایه حمایت های مدیران ارشد منطقه ۴ و استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی و فناوریهای نوین در زمینه طراحی پوسترها، تراکتها و تولید کلیپهای خلاقانه تبلیغاتی، محتوای متنی، خبر و اطلاعرسانی حاصل شد که صد البته بر مشارکت فعالانه شهروندان با درایت این منطقه نیز تاثیرگذار بود.
قهرمانی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۴ ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت گفت: روابط عمومی این منطقه در سومین دوره من شهردارم با استفاده از نیروهای متخصص داخلی، فناوری های روز به ویژه هوش مصنوعی، ابزارآلات نوین در تولید آثار خلاقانه تبلیغاتی نظیر یک نمااهنگ، یک واکس پاپ، یک pov ، ده هزار تراکت، تهیه و چاپ ۱۰۰ بنر پرتابلی، چاپ ۱۰۰ بنر استندی، ۲۰ ویژه نامه، ۳ مصاحبه تخصصی، ۲۰ کلیپ، بیش از ۱۶۰ خبر، ۴ اینفوگرافیک، ۲ نمونه جستارنویسی، طراحی ۱۰ نوع پوستر و چاپ ۵۰۰۰ پوستر و ۲۱ موشن گرافی در اطلاع رسانی و ارتقاء آگاهی شهروندان با طرح من شهردارم موفق عمل کرد.
وی ضمن خسته نباشید به تیم متخصص روابط عمومی این منطقه گفت: این موفقیت حاصل تلاشهای شبانه روزی و مدبرانه همکاران دلسوز ما در روابط عمومی است که شانه به شانه یکدیگر با برنامهریزیهای دقیق، علمی و کارشناسانه به منصه حضور رسید.
شایان ذکر است طرح «من شهردارم» در سه سال متوالی با هدف مشارکت شهروندان در مدیریت شهر خود و رسیدن به مطالبات و خواستههای به حقشان است که با رویکرد خلاقانهای توسط مدیریت شهری مطرح و عملی شد.
انتهای پیام /
نظر شما