رقابت شهرداران مدارس جنوب شهر برای کاهش آلودگی هوا

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ١٩  از برگزاری مسابقه بهترین پیشنهاد برای کنترل و کاهش آلودگی هوای پایتخت ویژه شهرداران و معاونین مدارس منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٩، مهدی بصیری معان اجتماعی و فرهنگی منطقه ایجاد چالش برای ساختارهای اجتماعی در موضوعات مهم مدیریت شهری را هدف اصلی این مسابقه اعلام کرد و گفت: افزایش روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری اجتماعی و ارتقاء نشاط اجتماعی شهرداران مدارس از دیگر اهداف اجرایی این برنامه محسوب می شود.
 او افزود: این مسابقه در قالب کلیپ یک دقیقه ای با موضوع بهترین پیشنهاد برای کنترل و کاهش آلودگی هوای پایتخت برگزار شد که  مورد استقبال جمع قابل توجهی از شهرداران و معاونین مدارس منطقه قرار گرفت. 
 معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس آثار شرکت کنندگان از طریق  فضای مجازی به اداره آموزش های شهروندی منطقه ارسال شد و در پایان  ۵ اثر  برگزیده جوایزی به رسم یادبود دریافت کردند.
به گفته بصیری استفاده از خودرو های برقی به جای خودروهای بنزینی و گازوئیلی، استفاده از حمل و نقل عمومی، ضرورت تردد با دوچرخه، کاشت درخت و افزایش پوشش گیاهی، نصب فیلتر دائمی  روی ماشین های سنگین، ممنوعیت تردد ماشین های فرسوده، رفع نواقص فنی خودرو ها و تعویض بموقع کاتالیزور از جمله پیشنهادات شهرداران مدارس برای کاهش معضل ترافیک در شهر تهران است.

۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 6677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =