ارائه بیش از ۶ هزار خدمت الکترونیک و غیرحضوری به تاکسیرانان تهرانی در ایام تعطیلات نوروز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ارائه بیش از ۶ هزار خدمت الکترونیک و غیرحضوری به تاکسیرانان تهرانی در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شادی مالکی به رویکرد استفاده از فناوری‌های نوین در بهبود فرآیندها و هوشمندسازی خدمات تاکسیرانی پایتخت اشاره کرد و گفت: ما در راستای پیشگیری از اتلاف وقت، کاهش هزینه ها و از همه مهمتر کاهش مراجعه حضوری رانندگان تاکسی و ارائه خدمات بهینه و سریع به این قشر عزیز پرمشغله و زحمتکش، به سمت هوشمندسازی خدمات حرکت کردیم.

وی با اشاره به پاسخگویی به درخواست تاکسیرانان برای ارائه خدمات غیرحضوری توسط سازمان، افزود: از ابتدای آبان ماه سال گذشته، پروانه‌های تاکسیرانی به صورت الکترونیکی صادر شده است که خوشبختانه افزایش سطح خدمات‌رسانی در سطح شهر و رضایت تاکسیرانان را به همراه داشته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال نیز با توجه به غیر حضوری نمودن خدمات اداری به تاکسیرانان تا روز نهم فروردین ماه تعداد ۲۵۲۳ مرخصی آنلاین و تعداد ۴۰۵۲ پرداخت بهای خدمات آنلاین انجام شده است.

مالکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رانندگان محترم تاکسی می توانند از طریق درگاه اتوتاکسی، خدمات مربوط به صدور پروانه تاکسی، پرداخت عوارض، ثبت مرخصی را دریافت نمایند.

انتهای پیام/

۱۶ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 66775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =