جزئیات آتش‌سوزی ساختمان مسکونی مجیدیه

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران جزئیات حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان مجیدیه شمالی را تشریح کرد.

به گزارش شهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، با اشاره به حادثه  آتش سوزی رخ داده در ساعت ۲۱ چهارشنبه-١٢ آذر-، بیان کرد: ساعت ۲۱:۱۴ یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی (۱۶ متری دوم) رخ داد. 

او ادامه داد: سه ایستگاه آتش نشانی از جمله خودرویی‌ها پشتیبانی، نردبان و خودروی تجهیزات تنفسی ظرف مدت ۴ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند. 

ملکی گفت: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که در آپارتمان دو دستگاه خودروی سواری آتش گرفته است و آتش به بخش‌هایی از یک موتور سیکلت که در بخش دیگری از پارکینگ وجود داشت سرایت کرده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی با بیان اینکه در پارکینگ دود به سرعت به طبقات بالایی سرایت می‌کند، افزود: توصیه آتش نشانی این است که بخش مسکونی از پارکینگ تفکیک شود. در حادثه آتش سوزی امشب هم دود به طبقات بالایی سرایت کرده بود. 

ملکی بیان کرد: تعدادی از اهالی ساختمان توانسته بودند به بالا پشت بام بروند اما تعدادی دیگر در واحد خود محبوس شده بودند و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش از طریق نفوذ به داخل راه پله و از طریق نردبان هیدرولیکی موفق شدند همه کسانی که در داخل ساختمان بودند را نجات دهند.

او درباره مصدومان حادثه گفت: خوشبختانه مورد جراحی و مصدومیت نداشتیم و تنها چند نفر دچار دودگرفتگی شده بودند. در حال حاضر نیروهای امدادی در حال لکه‌گیری هستند.

۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 6736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =