نخستین شهید راه سلامت سازمان پسماند

یکی از کارکنان بخش جمع آوری پسماندهای بیمارستانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به دلیل ابتلا به ویروس‌کرونا ‏درگذشت‎. ‎

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند، رضا حصاری اپراتور شاغل در بخش زباله‌های بیمارستانی و نخستین شهید راه سلامت سازمان مدیریت پسماند تهران با ۳۷ سال سن و سابقه یک سال فعالیت در این سازمان، مسئولیت بارگیری زباله‌های بیمارستان‌های مسیح دانشوری، ۵۰۵ ارتش و محک را برعهده داشت. او صبح امروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار، اطمینان داد که سازمان متبوع او  از انجام هیچ گونه اقدامی برای حمایت از خانواده شهید حصاری کوتاهی نخواهد کرد.

پاکبانان، کارکنان بخش زباله‌های بیمارستانی و کارکنان مجتمع آرادکوه از معدود گروه‌هایی اند که از ابتدای شیوع ویروس کرونا بی‌ادعا و گمنام به تمامی اقشار جامعه خدمات‌رسانی می‌کنند و جان بر کف در خدمت سلامت شهر و شهروندان هستند.

بنابر آخرین آمار، در حال حاضر روزانه ۱۲۰ خودروی ویژه به همراه ۱۲۰ نیروی انسانی مسئولیت جمع آوری پسماندهای پزشکی و عفونی را از بیمارستان ها و مراکز درمانی تهران برعهده دارند.

۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
کد خبر: 6829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =