استقرار تیم های پزشکی در ۸ نقطه از منطقه ۱۹

 شهردار منطقه ۱۹ از استقرار تیم های پزشکی طرح شهید سلیمانی در محلات منطقه با هدف ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار این منطقه با اشاره به آماده سازی سراهای محلات برای اجرای این طرح گفت: در همین راستا طی بازدیدهای انجام شده از سراها، در نهایت ۸ سرای محله برای ارائه خدمات پزشکی طرح شهید سلیمانی انتخاب شدند.  
به گفته او شناسایی بیماران کرونایی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای شیوع بیشتر این بیماری از اهداف اصلی طرح شهید سلیمانی است که در قالب ممانعت از تردد افراد مبتلا در اجتماع و ارائه بموقع خدمات درمانی و مراقبتی اجرا می شود.
توکلی با اشاره به انجام هماهنگی های لازم طی جلسات مختلف با حضور نمایندگان سپاه ابوذر، بسیج منطقه، مرکز بهداشت جنوب تهران و شهرداران نواحی برای اجرای این طرح اظهار کرد: در حال حاضر سراهای محلات خانی آباد نو، بهمنیار، خانی آباد شمالی، شریعتی شمالی و جنوبی، نعمت آباد، دولتخواه شمالی و جنوبی در حال آماده سازی هستند.  
شهردار منطقه در بخش دیگری به دیگر اقدامات سلامت محور برای پیشگیری از شیوع کرونا اشاره و بیان کرد: اجرای وبینارهای آموزشی، اطلاع رسانی در تلویزیون های شهری، نصب بنرو پوسترهای آموزشی در اماکن عمومی، ارائه آموزش های مجازی،  توزیع بسته های حمایتی و بهداشتی و ارسال پیام های آموزشی به شهروندان در خصوص این بیماری و کمک به قطع زنجیره انتقال آن از جمله اقداماتی که به صورت مستمر در برنامه اجرایی اداره سلامت این منطقه قرار دارد.

۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 6835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =