اجرای عملیات احداث پیاده رو در روستاهای جعفرآباد و پلایین

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای پروژه محوطه سازی و اجرای پیاده رو داخل شهدای گلریز روستای جعفرآباد جنگل خبر داد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به خاکی بودن محوطه داخلی گلزار شهدای روستای جعفر آباد و ضرورت آسفالت آن گفت: به همین منظور عملیات اجرایی احداث پیاده رو و محوطه سازی به مساحت تقریبی ۵۰۰  مترمربع در حال انجام است.  
او افزود: این پروژه حریم در حال حاضر با اتمام عملیات خاکریزی و اجرای ۴۵۰ متر جدول گذاری به مرحله بتونریزی رسیده و پس از آن نیز محوطه گلزار شهدا به منظور سهولت تردد شهروندان کف پوش خواهد شد.  
شهردار منطقه همچنین به اجرای پروژه احداث پیاده رو در روستای پلایین اشاره و بیان کرد: این اقدام از دیگر پروژه های عمرانی منطقه و گام مهمی در آبادانی این روستا و رضایت اهالی آن محسوب می شود.
 به گفته توکلی این پروژه عمرانی به طول ۶۰۰ متر و عرض ۵/۵ متر مقابل شهرداری ناحیه ۴ در حال اجرا است.
این مسئول در ادامه به سایر اقدامات عمرانی در راستای بهسازی معابر و نگهداشت شهر اشاره کرد و گفت: رفع چاله های پرخطر در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان برای ایمن سازی تردد و جلوگیری از آب ماندگی، اجرای ۱۳۷ متر مربع لکه گیری آسفالتی در خیابانهای سعادتمند واقع در شهرک احمدیه، سهیل، میرزایی شمالی و همچنین پخش بیش از ۹۰ تن آسفالت در خیابانهای یاس، میعاد، نوید، رحمان و بید مجنون از جمله این اقدامات در روزهای گذشته بوده است.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: 6861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =