پیگیری پرونده‌های شهرسازی آسان‌تر می‌شود

نشست معاون شهرسازی منطقه ۱۰ با مدیران دفاتر خدمات الکترونیک، در مسیر هوشمندسازی و ساده‌تر کردن دسترسی شهروندان به خدمات برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۰، نشستی با حضور معاون شهرسازی و معماری منطقه، مدیران ارشد و مدیران دفاتر خدمات الکترونیک شهر برگزار شد. هدف از این جلسه، بهبود تعاملات، تسهیل فرایندهای اداری و ارتقای دسترسی شهروندان به خدمات الکترونیکی بود.

در این نشست، موضوعاتی مانند کاهش زمان پاسخ‌گویی به متقاضیان، به‌روزرسانی فرایندهای داخلی و افزایش دقت در رسیدگی به درخواست‌های شهرسازی بررسی شد؛ همچنین بر ضرورت ارتباط مؤثرتر میان دفاتر خدمات الکترونیک و حوزه‌های تخصصی شهرداری تأکید شد تا کیفیت پاسخ‌گویی و رضایتمندی شهروندان افزایش یابد.

محمدمهدی مهاجر، معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۰، با اشاره به اهمیت تعامل مؤثر میان دفاتر خدمات و بدنه شهرداری گفت: ارائه خدمات شفاف، دقیق و سریع به شهروندان از اولویت‌های اصلی ماست و تحقق این هدف، نیازمند همکاری نزدیک دفاتر خدمات الکترونیک با مجموعه شهرداری است.

در پایان این نشست، پیشنهادهایی در زمینه برگزاری آموزش‌های تخصصی، به‌روزرسانی دستورالعمل‌ها، تسهیل مسیرهای اداری و اطلاع‌رسانی دقیق درباره بسته‌های تشویقی به متقاضیان مطرح شد؛ اقدامی که می‌تواند با هدف تحقق اهداف شهر هوشمند و بهبود تجربه شهروندی مؤثر باشد.

انتهای پیام/

۱۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 69156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =