آغاز مرحله داوری جشنواره «خوبی زیباست» در فرهنگسرای اخلاق

داوری ۲۹۸ محصول مجازی رسیده به دبیرخانه جشنواره «خوبی زیباست» با مصادیق اخلاق شهروندی از ٢٢ آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرضیه خسروی بروجنی رییس فرهنگ‌سرای اخلاق و دبیر اجرایی نخستین جشنواره «خوبی زیباست» از استقبال چشمگیر شهروندان و اعضای کانون‌های فرهنگی شهر تهران از این جشنواره قدردانی کرد و افزود: فراخوان جشنواره با مشارکت مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آستانه سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و روز اخلاق و مهرورزی با موضوع مصادیق اخلاق شهروندی در فضای مجازی در رشته‌های کلیپ، عکس نوشته و استوری موشن در دو بخش آزاد و کانون‌های مردمی تولید محتوا انتشار یافت که به علت تقاضای اعضای کانون‌ها، مهلت ارسال تولیدات مجازی تا ۳۰ آبان ماه تمدید شد.

او تعداد آثار رسیده به مرحله داوری جشنواره را ۲۹۸ محصول مجازی اعلام کرد که شامل ۱۵۱ عکس نوشته، ۱۰۵ کلیپ و ۴۲ استوری موشن است.

به گفته رییس فرهنگسرای اخلاق، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با مشارکت مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر اساس شاخصه‌های خلاقیت در تولید، انتقال مفهوم و کیفیت تولید ارزیابی و در هر رشته از بخش‌های جشنواره سه نفر برتر انتخاب می‌شوند و جوایز نقدی تا ۷ میلیون ریال همراه با لوح تقدیر به برگزیدگان اهدا خواهد شد.  

خسروی بروجنی ادامه داد: آثار برگزیده جشنواره با هشتگ #خوبی_زیباست در فضای مجازی منتشر می‌شود.

دبیرخانه نخستین جشنواره «خوبی زیباست» در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، فرهنگ‌سرای اخلاق فعالیت دارد.

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: 6993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =