ثبت درخواست مجوز حفاری از طریق سامانه تهران من

شهر: با توجه به بحران کرونا و تعطیلی ها و محدودیت های پیش آمده، ثبت درخواست مجوز حفاری انشعابات در منطقه ۶ از تاریخ نوزدهم آذرماه به جای دفاتر خدمات الکترونیک از طریق سامانه «تهران من» انجام می شود.

مرتضی مطهری، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ درباره راه اندازی شهرداری مجازی در این منطقه به خبرنگار شهر گفت: با توجه به اینکه ثبت درخواست برای مجوز های حفاری انشعابات، از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انجام می گرفت و در حال حاضر با توجه به بحث شیوع کرونا و تعطیلی ها و محدودیت های پیش آمده این کار برای شهروندان و شرکت ها دشوار شده، بر همین اساس شهرداری تهران و اداره کل توسعه و برنامه ریزی تصمیمی اتخاذ کردند که در آن یک سری از مناطق به عنوان پایلوت در نظر گرفته شوند و ثبت درخواست ها از طریق دفاتر خدمات الکترونیک حذف و به جای آن از طریق سامانه تهران من (my Tehran) اقدام شود.

او با بیان اینکه در این راستا منطقه ۱۳ به عنوان نخستین منطقه پایلوت در نظر گرفته شده بود، افزود: بعد از گذشت دو هفته منطقه ۶ نیز برای این موضوع اضافه شده و از تاریخ ۹۹/۹/۱۹ در هفته گذشته، در منطقه ۶ دسترسی دفاتر خدمات الکترونیک برای ثبت درخواست ها حذف شده و ثبت درخواست برای مجوز های انشعاب متقاضیان از طریق سامانه تهران من انجام می شود. در واقع شهروندان بعد از ثبت درخواست برای صدور مجوز با کد های رهگیری دریافت شده به شهرداری های نواحی منطقه ۶ مراجعه می‌کنند.

مطهری با بیان اینکه این روند از هفته پیش در حال انجام است، ادامه داد: قرار است که جلسه ای در سازمان فناوری اطلاعات برای رفع نواقص و ارائه پیشنهادات در این زمینه انجام شود البته تاکنون مشکل خاصی در باره ثبت درخواست ها به وجود نیامده است. همچنین برای اطلاع رسانی کافی به شهروندان قرار است بنرهایی تهیه و نصب شود تا شهروندان آگاهی بیشتری در این زمینه داشته باشند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ یادآور شد: با توجه به تاکید شهردار تهران بر ایجاد شهر هوشمند، بحث شهرداری مجازی در بخش های مختلفی از جمله فرایندهای مرتبط با شهرسازی، ملاقات مردمی و درآمد از طریق اینترنت و به صورت مجازی انجام شود. خبرنگار: علی سی پی

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 7048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =