ایجاد محیط عادلانه، رمز رضایت و بهره‌وری کارکنان در شهرداری تهران

در ادامه تلاش‌های مستمر اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران برای بهبود وضعیت کاری کارکنان، چهاردهمین و پانزدهمین برنامه ملاقات با کارکنان، به میزبانی سازمان شهرداری منطقه ۴ و مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، به‌صورت مجزا و با حضور مقامات ارشد برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ امروز در دو نوبت صبح و ظهر، امیر یزدی، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران، دیدارهایی با کارکنان داشت که در آن‌ها بر اهمیت نقش کارکنان در ارتقاء عملکرد و پویایی سازمان تأکید گردید.

یزدی در این برنامه‌ها با بیان این‌که سرمایه انسانی در هر مرتبه‌ای نقش کلیدی در موفقیت سازمان ایفا می‌کند، به بررسی چالش‌های موجود و معضلاتی که کارکنان با آن مواجه هستند، پرداخت.

در بخشی از سخنان خود، یزدی به تبعیض‌ها و پیامدهای منفی ناشی از آن در محیط کار اشاره کرد و بر ضرورت ایجاد فضایی سالم و منصفانه برای کارکنان تأکید نمود.

او بیان کرد: ایجاد فضای عادلانه و توجه به نیازها و خواسته‌های کارکنان، زمینه‌ساز بهبود رضایت‌مندی و عملکرد مؤثر آنان خواهد بود.

مدیرکل سرمایه انسانی همچنین خواستار احصاء و رسیدگی به دغدغه‌های کارکنان و تقویت انگیزه و توانمندسازی آنان شد.

وی تصریح کرد: توجه به حقوق قانونی همکاران و رفتار عادلانه با آن‌ها، نه تنها به پیشبرد اهداف شهرداری بلکه به ارائه خدمات بهینه به شهروندان نیز کمک می‌کند.

این برنامه با حضور امیر یزدی مدیرکل سرمایه انسانی، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۴ و جمعی از معاونان و مدیران به‌صورت جداگانه در مجموعه‌های مذکور برگزار گردید.

در این نشست‌ها به درخواست‌های بیش از ۸۰ نفر از همکاران نیز رسیدگی شد و برنامه‌های اجرایی لازم در خصوص ارتقاء کیفیت خدمات و فضای کار اعلام گردید.

این اقدامات نشان‌دهنده عزم جدی شهرداری تهران در راستای ایجاد یک محیط کاری عادلانه و حمایت از حقوق کارکنان و بهبود بهره‌وری آن‌هاست.

انتهای پیام/

۳۱ تیر ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 70633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =