تأکید مدیرعامل سازمان پایانه‌ها بر افزایش نظارت و ارتقای خدمات به زائران اربعین

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها بر ضرورت افزایش نظارت و بهبود خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تأکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، حمیدرضا رحمانی، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها، در جلسه شورای معاونین و مدیران این سازمان که با حضور معاونین و مدیران در سالن کنفرانس پایانه غرب برگزار شد، بر تهمیدات ویژه سازمان برای مراسم اربعین حسینی تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت اربعین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تجمعات معنوی جهان گفت: ارائه خدمات بی‌نقص به زائران اربعین، وظیفه‌ای خطیر است که باید با دقت و اهتمام کامل انجام شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها رصد و نظارت مستمر بر همه بخش‌ها را ضروری دانست و افزود: این نظارت باید به گونه‌ای باشد که هیچ خللی در خدمت‌رسانی ایجاد نشود و امنیت و رفاه زائران به طور کامل تضمین گردد.

رحمانی با اشاره به پروژه محصورسازی پایانه‌های مسافری غرب و جنوب تصریح کرد: این پروژه به زودی آغاز می‌شود و هدف از اجرای آن، بهبود نظم، کنترل دقیق تردد و افزایش ایمنی در این پایانه‌هاست.

در ادامه این نشست، معاونین و مدیران حاضر، گزارش‌هایی از اقدامات انجام‌شده برای آماده‌سازی پایانه‌ها، بهبود زیرساخت‌ها، ارتقای سامانه‌های نظارتی و تجهیز امکانات رفاهی ارائه کردند.

در پایان این جلسه، از زحمات علی اقیان (مدیر پردیس مسافری شرق) و مکرمه حسین‌نیا (مدیر املاک سازمان) تقدیر شد و طی احکام جداگانه‌ای، علی رضایی به عنوان سرپرست پردیس مسافری شرق و بهروز محمدپور به عنوان سرپرست واحد املاک و مستغلات سازمان منصوب شدند.

انتهای پیام/

۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 70909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =