۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 7094

میراث نوذرپور در قطب گردشگری پایتخت

علیرضا خامسیان، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹
میراث نوذرپور در قطب گردشگری پایتخت

معدودند انسانهایی که توصیفشان سهل ممتنع باشد آنهایی که تجسم بدیعی از تخصص و تعهد هستند. انسان هایی که آوازه اخلاق مداریشان از دور و نزدیک خوش است.

تمایز علی نوذرپور را در این می دانم که بر مبنای قانون قاطعانه، به دور از مماشات  تصمیم می گیرد اما برای گره گشایی از مسائل و مشکلات شهروندان تا حد امکان منعطف است.

 او با بهره جویی به جا از تعامل و ایستادگی، خلاقیت به همراه مدیریت بدون استرس، سبک  موفقی را در مدیریت شهری نهادینه کرد. همه مدیران در شهرداری کارنامه ای از کارهای خوب دارند اما من اقدامات نوذر پور را عمل صالح می دانم چراکه خیر آن مستمر و متداوم خواهد بود زیرا نه در ظاهر که تفکری مردم مدار و مشارکت محور دارد.

او با سعه صدر و دلسوزانه جوان گراست و با کمال میل قایل به مدیریت بانوان بوده و حتی در شکستن کلیشه های ذهنی گامهای موثری بر داشته است.

بسیار امیدوارم اکنون که ایشان قصد خدمت در عرصه ای دیگر دارند و منطقه ۲۲ را با میراث پدرانه ای که برجای نهاده  ترک می نماید همه جریان های فکری و عقیدتی بدون مرزبندی های جناحی موجود در توفیق ایشان همگام شوند چرا که حقیقتا چنین افرادی سرمایه های مدیریتی کشور هستند.

۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 7094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =