حضور مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در آسایشگاه معلولان باغ فرشته

شهر: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درآستانه شب یلدا با حضور در جمع معلولان آسایشگاه باغ فرشته گفت: «معلولیت» واژه‌ای است که بیشتر در ذهن ما به معنای یک ناتوانی معنی می‌شود و می‌تواند مشکلاتی را برای فرد معلول در جامعه ایجاد کند، اما واقعیت این است که" معلولیت، محدودیت نیست" و معلولان بارها این را به اثبات رسانده‌اند.

به گزارش شهر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در آستانه شب یلدا با حضور در آسایشگاه معلولین جسمی-حرکتی باغ فرشته ضمن گفت و گو با مددجویان این مرکز با اهداء لوح یادبود از آنان تجلیل کرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در آستاته شب یلدا با حضور در آسایشگاه معلولین جسمی-حرکتی باغ فرشته در آستانه شب یلدا ضمن عیادت از مددجویان این مرکز، با حافظ خوانی و ایراد سخن در باب آیین شب یلدا و فلسفه کنار هم بودن در بلندترین شب سال با این عزیزان گفت و گو کرد.  

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در این دیدار با تأکید بر توجه جدی به وضعیت معلولان و افراد کم توان جسمی در جامعه گفت: «معلولیت» واژه‌ای است که بیشتر در ذهن ما به معنای یک ناتوانی معنی می‌شود و می‌تواند مشکلاتی را برای فرد معلول در جامعه ایجاد کند، اما واقعیت این است که" معلولیت، محدودیت نیست" و معلولان بارها این را به اثبات رسانده‌اند.

سعید خال گفت: مناسب‌سازی و فراهم کردن امکانات عمومی برای همه به ویژه برای معلولان یک وظیفه عمومی است، باید نگاه همه اقشار جامعه از جمله نهادها وسازمان های دولتی به معلولان تغییر کند و ما شاهد فردایی بهتر برای همه معلولان باشیم.

۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 7188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =