۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
کد خبر: 7189
یک شب طولانی در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از اجرای ویژه برنامه مجازی "یک شب طولانی " و دیگر برنامه های شب یلدا در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵؛ اکبر مختاری، ضمن تبریک فرارسیدن شب یلدا و با اشاره به متفاوت بودن جشن یلدای امسال با سال های گذشته به دلیل بیماری کرونا افزود: آیین شب یلدا  یکی از مناسبت های دیرین مردم ایران است. اما با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا؛ بر خلاف سال‌های گذشته لازم است آیین شب یلدا را به شکلی متفاوت برگزار کنیم تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، در جهت قطع زنجیره کرونا، یاری دهنده پزشکان، پرستاران و کادر درمان کشور باشیم.

او با اشاره به اینکه امسال برنامه های یلدایی متفاوتی در شرایط شیوع کرونا در سطح منطقه خواهیم داشت، گفت: به منظور اجتناب از برگزاری دورهمی های خانوادگی و ادای احترام به سفیدپوشان پرتلاش کشورمان در روز پرستار  با همکاری اداره فرهنگی منطقه ویژه برنامه "یک شب طولانی" برنامه ای مفرح ، متنوع و ویژه را به مناسبت شب یلدا، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، در صفحه اینستاگرام معاونت و تمامی شبکه های مجازی تحت پوشش منطقه  به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

مختاری در ادامه افزود: پیام تصویری شهردار منطقه، کلیپ های دیدنی، نماهنگ و موزیکهای شاد ویژه کودکان و بزرگسالان، برگزاری مسابقات آنلاین، تفألی بر دیوان حضرت حافظ و ... گزیده ای ازبخشهای جذاب این برنامه است.

او گفت : ویژه برنامه "یک شب طولانی" فردا یکشنبه ساعت ۱۹ از کانال های مجازی شهرداری منطقه، صفحه اینستاگرام معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ به نشانی https://instagram.com/moavenat.ejtemaee15

و سایت آپارات آماده پخش می شود.

معاون  اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به تشریح دیگر  برنامه های شب یلدا پرداخت و افزود: برپایی کاروان شادی، تجلیل از خادمان سلامت، برگزاری مسابقات مجازی در قالب عکاسی و فیلم کوتاه با موضوع یلدا ، آشپزی و سفره های یلدایی،کاردستی ویژه کودکان، حافظ خوانی، داستان نویسی، قصه گویی، شب شعر، اهدای بسته های یلدایی ویژه نیازمندان، هویت بخشی بصری سطح منطقه از دیگر برنامه های ویژه یلداست.

مختاری در ادامه تاکید کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا برای مراقبت از عزیزانمان در خانه می مانیم و از دورهمی های مجازی لذت می بریم .

او در پایان به برپایی بازارچه فروش شب یلدا در پایانه خاوران اشاره کرد و گفت: بازارچه فروش تولیدات محصولات مشاغل خانگی و صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار  با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار، جبران بخشی از خسارات وارد آمده به معیشت زنان سرپرست خانوار به دلیل شیوع بیماری کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی از پنجشنبه برپا شده و تا یکشنبه ۳۰ آذر ماه در پایانه خاوران از ساعت ۱۰ الی ۲۰و در صورت اعمال محدودیت های تردد تا ساعت ۱۸ برپا خواهد بود.

۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
کد خبر: 7189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =