تجلیل از شهدای سلامت در ویژه برنامه مهر آیین

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و شب یلدا و در پاسداشت فداکاری جامعه درمانی کشور، از شهدای سلامت شهر تهران در قالب ویژه برنامه مهر آیین تجلیل می شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید احمد موسوی رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و دبیر ویژه برنامه مهر آیین،با اعلام اینکه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و شب یلدا و در پاسداشت فداکاری جامعه درمانی کشور، از شهدای سلامت شهر تهران دتجلیل می شود گفت: ویژه برنامه «مهرآیین» از برنامه های شاخص سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که به طور مستمر با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، سرکشی، دلجویی و تجلیل از خانواده معظم شهدا در مناطق مختلف پایتخت برگزار می شود و روز پرستار فرصت خوبی برای قدردانی از پرستاران و پزشکان فداکار کشور است.

او افزود: در اجرای تازه ویژه برنامه مهرآیین به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و شب یلدا و با هدف قدردانی از تلاش و ایثار کادر درمانی، از ۱۸ شهید مدافع سلامت در مناطق مختلف شهر تهران با دلجویی از خانواده آنان تجلیل خواهد شد.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ در باره مراحل بعدی ویژه برنامه مهر آیین در فصل زمستان اظهار داشت: مرحله دوم این برنامه، ویژه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تجلیل از شهدای مدافع حرم، فاطمیون و زینبیون خواهد بود. هم چنین مرحله سوم به مناسبت دهه فجر با موضوع تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی و مرحله آخر در قالب استقبال از بهار و تجلیل از شهدای آتشنشان برگزار خواهد شد.

۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 7201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =