اجرای پویش یلدایی «یک بعلاوه یک»

پویش یلدایی «یک بعلاوه یک» همزمان با طولانی ترین شب سال در جنوب شرق تهران کلید خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح تامین هزینه شب یلدا برای خانواده کودکان کار است افزود: مرحله نخست این طرح  با مشارکت همکارانمان در منطقه به همت مرکز خدمات اجتماعی آغاز شد.
به گفته او، در این پویش خانواده هریک از پرسنل شهرداری تهران  میتواند دورهمی امسالشان برای شب یلدا را با خانواده یک کودک کار سهیم شود که حاصل جمع «یک بعلاوه یک « «شمایید» بعلاوه صدها کودک کاری که در طولانی‌ترین شب سال لذت در کنار خانواده بودن را خواهند چشید.
مختاری اضافه کرد: برای مشارکت در این طرح می توانند، کمکهای نقدی خود را، به شماره حساب ۱۰۰۷۹۸۷۶۹۶۶۶  نزد بانک شهر به نام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی واریز کنید تا این‌بار خانواده کودکانی که به دلیل فقر و مشکلات اقتصادی امکان تهیه اقلام شب یلدا را ندارند، در خانه خودشان مهمان شما باشند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید از طریق  شماره تلفن ۰۲۱۵۵۵۲۰۲۶۰ یا آدرس اینترنتی ۴rahkoudak.ir  تماس بگیرید.
 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به تشریح ویژه برناممه های اداره ورزش به مناسبت شب یلدا پرداخت و گفت: برپایی مسابقات مجازی شامل والیبال پتویی، سفره یلدا با تم ورزشی، نون بیار کباب ببر، یه قل دو قل، شطرنج خانوادگی، لیوان چینی و تعادل ویژه کادر درمان، مسابقه نقاشی، گل یا پوچ، دوز، دارت و یلدای همدلی با کودکان کار از جمله این برنامه هاست که به همت بخش ورزش بانوان برگزار می شود.
مختاری گفت: ورزش آقایان نیز جشنواره بزرگ یلدای مهربانی را با مشارکت اداره خدمات رفاهی وآسیب های اجتماعی فردا دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ داخل حیاط مرکز خدمات رفاهی و آسیبهای اجتماعی ویژه کودکان پرتو(کودکان کار) برگزار می کند که اجرای مسابقات رقابتی، چالشی، بومی محلی، معرفی رشته اسپوکس و تقدیر از تمامی شرکت کنندگان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله برنامه های این جشنواره است.
او در ادامه به ویژه برنامه «ورزشی های ۱۵ همراه کادر درمان» در روز پرستار به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: برپایی مسابقات ورزشی در بیمارستان ها، درمانگاه ها و خانه های بهداشت سطح منطقه به منظور تقویت روحیه کادر درمان در سطح نواحی منطقه از جمله این برنامه است.
مختاری افزود: در همین راستا ده ها مسابقات چالشی رکوردی مجازی شامل روپایی، طناب زنی، شنا سوئدی، دراز و نشست و ... در سطح نواحی برای شهروندان تدارک دیده شده است.

۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 7207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =