همکاری با معاونت فناوری ریاست‌جمهوری برای استفاده از تکنولوژی‌های نوین در حوزه پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از همکاری با معاونت فناوری ریاست‌جمهوری برای استفاده از ‏تکنولوژی‌های نوین در حوزه پسماند خبر داد‎. ‎

صدرالدین علیپور  با اشاره به جلسات اخیر خود و معاونین سازمان با سورنا ستاری ، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: در این جلسات درباره رویکردهای جدید سازمان درخصوص اجرای طرح کاپ، استفاده از ظرفیت شرکت‌های تخصصی و دانش‌بنیان در زمینه مدیریت بهینه پسماند، راه‌اندازی شهرک بازیافت، تولید کمپوست از ضایعات میادین میوه و تره‌بار و بومی‌سازی دستگاه‌های زباله‌سوز بحث شد.

او با اشاره به حضور مدیران بخش خصوصی در این جلسات ادامه داد: قرار شد در آینده نزدیک مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و مدیران تعدادی از شرکت‌های تخصصی و دانش‌بنیان از مجموعه سازمان مدیریت پسماند بازدید کنند تا در مورد زمینه‌های همکاری گسترده تصمیم‌گیری کنیم.

علیپور با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی مدیریت پسماند در پایتخت تصریح کرد: تلاش ما این است تا در قالب این همکاری شاهد استفاده از تکنولوژی‌های نوین در حوزه جمع‌آوری پسماند، حذف زباله‌گردی و طراحی اشکال و فرم‌های جدید مخازن ویژه برای اجرای طرح کاپ باشیم.

۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 7290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =