پخش ۴ هزار تن آسفالت در معابر شمال شرق تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۴ تهران از عملیات تراش و روکش آسفالت خبر داد و گفت: از ابتدای پاییز تاکنون بیش از ۴ هزار تن آسفالت در معابر اصلی این منطقه پخش شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران مهدی پورشاسب با بیان این مطلب افزود: مناسب سازی مسیر های تردد عابران پیاده و معابراصلی منطقه از مهمترین اقدامات این معاونت است که با توجه به مشکلات محلات با همکاری نواحی ۹ گانه به طور مستمر در حال انجام است.
او بیان کرد: با اجرای زیر سازی مناسب و با کیفیت ومدیریت مطلوب هزینه ها، عملیات روکش مکانیزه آسفالت از ابتدای مهرماه سالجاری حدود ۴۷۰۰ تن در معابر سطح منطقه اجرا شد.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار در ادامه به اصلی ترین معابر اشاره کرد و گفت: در این اقدام و در اصلی ترین معابر، بزرگراه شهید زین الدین با پخش حدود ۱۳۷۸ تن روکش مکانیزه شد و خیابان استخر با پخش حدود  ۵۰۹ تن مرمت شد.
پورشاسب همچنین در پایان از  عملیات مناسب سازی پیاده روها و حذف زوائد فیزیکی معابر محدوده منطقه خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری بیش از۲۰  معبر محلی و بزرگراهی منطقه ۴ بهسازی و مناسب سازی می شود.

۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 7307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =