اخطار به عاملان تفکیک غیر مجاز پسماند در خلازیل

شهردار منطقه ۱۹ از صدور و تحویل اخطار به عاملان تفکیک غیر مجاز پسماند خشک و شناسایی ۲۰ گاراژ متخلف دیگر در محدوده خلازیل خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اشاره به اثرات مخرب زیست محیطی تفکیک های غیر مجاز پسماند گفت: در همین راستا فعالیت شناسایی و برخورد با عاملان غیر مجاز تفکیک پسماند به صورت مستمر در این منطقه در حال انجام است که در ادامه آن ۲۰ گاراژ متخلف در محدوده خلازیل شناسایی شد. 
او با بیان اینکه در این گاراژها عمدتاً پسماندهای خشک بدون رعایت اصول بهداشتی و در محیطی آلوده تفکیک می شوند، افزود: به منظور برخورد با عاملان این اقدام در مرحله اول با صدور اخطار، تذکرات لازم در خصوص نبود ادامه این فعالیت غیر قانونی و تغییر شغل به آنها ابلاغ شده که در صورت نبود توجه به اخطارها، طی یک مهلت ۱۰ تا ۴۵ روزه، نسبت به تعطیلی گاراژ ها براساس رأی بند ۲۰ اقدام خواهد شد. 
توکلی همچنین از اجرای رأی بند ۲۰ برای کارواش های آلوده کننده آب اشاره کرد و افزود: اغلب این کارواش ها به دلیل نداشتن سیستم چرخش آب، پساب های تولید شده را به آب های زیرزمینی یا مسیل ها هدایت می کنند که با توجه به این موضوع رأی بند ۲۰ مبنی بر رعایت تمهیدات و تأمین این سیستم به ۱۵ کارواش شناسایی شده ابلاغ شد. 
 

۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 7308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =