افتتاح دفتر خدمات الکترونیک پلیس + ۱۰در نعمت آباد

مراسم افتتاح دفتر خدمات الکترونیک پلیس + ۱۰ در محله نعمت آباد منطقه ۱۹ طی مراسمی با حضو هابیل درویشی مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا، محمد رویانیان فرمانده اسبق پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و جمعی از مقامات انتظامی و مدیران شهری و شورایاران منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم سردار رویانیان طی سخنان خود به اهمیت موضوع خدمت به مردم و ضرورت ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان بویژه در شرایط کنونی پرداخت.  
 این مسئول ایجاد دفتر خدمات الکترونیک پلیس را در محله نعمت آباد بسیار ضروری و ارزشمند دانست و بیان کرد: پیش  از این شهروندان این محله مشکلات زیادی در دسترسی به خدمات الکترونیکی پلیس داشته و مجبور به صرف کیلومترها راه برای مراجعه به این دفاتر بودند.
رویانیان همچنین به خدمات شهرداری منطقه ۱۹ در توسعه و آبادانی این محدوده اشاره و از مدیریت شهری منطقه در ارائه خدمات شایسته به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.
علی توکلی شهردار منطقه نیز ضمن تشکر از رابط شورایاران منطقه در پیگیری ایجاد این دفتر، از اهمیت توفیق خدمت به مردم جنوب شهر صحبت کرد و دعای خیر آنان را انگیزه ای برای موفقیت در کارها دانست.  
شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اقدامات موفقیت آمیز در جمع آوری شیطان بازار خلازیل، از  همکاری پلیس راهور، نیروی انتظامی منطقه و یگان حفاظت شهرداری منطقه در  اجرای این فعالیت قدردانی کرد.  
توکلی همچنین در این مراسم خبر خوش احداث نخستین بیمارستان تخصصی دولتی را در این منطقه داد و  گفت: کلنگ این بیمارستان به محض امضای تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی تهران زده خواهد شد.
طی مراسم رابط شورایاران منطقه نیز به نمایندگی از شورایاران و اهالی این منطقه از پیگیری های سردار رویانیان، سردار درویشی و شهردار منطقه ۱۹ در ایجاد این دفتر تقدیر و تشکر کرد.

۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 7322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =