پایش عملکرد ارزیابی شهرداری منطقه ۳ در تکریم ارباب رجوع

در راستای بهبود فرآیندهای خدمات‌رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان، ارزیاب مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران در قالب نظارت ستادی از واحدهای مختلف منطقه ۳ بازدید و عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، در راستای پایش اجرای صحیح دستورالعمل های مرتبط با تکریم ارباب رجوع ارزیاب مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، ارزیابی رضایتمندی مراجعین و ارائه راهکارهای بهبود مستمر از ساختمان های شماره ۱، ۲ و ناحیه ۴ بازدید کرد.

در این بازدید، صالحی مدیر اداره آموزش و بهسازی شهرداری منطقه ۳، گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای تکریم بهینه مراجعین ارائه نمود که شامل اقدامات خلاقانه واحد تکریم ارباب‌رجوع، بروزرسانی تجهیزات اطلاع‌رسانی، افزایش امکانات رفاهی، بهبود آراستگی محیط کار پرسنل، نصب تابلوهای راهنمای طبقات و اطلاع‌رسانی فرآیندهای گردش کار مصوب بود. صالحی تاکید کرد که این اقدامات با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و جلب رضایت شهروندان انجام پذیرفته است.

هدف این بازدیدها بهبود و بهسازی محیط های کاری در مراجعات و ارتقای کیفیت خدمات، رعایت کرامت شهروندان، تسهیل فرآیندها و بهره گیری از فناوری های نوین است.

انتهای پیام/
 

۱۹ مهر ۱۴۰۴ - ۰۸:۲۴
کد خبر: 73338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =