به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، داودی سرپرست معاونت حملونقل و ترافیک منطقه، گفت: بر اساس مصوبه کمیته ایمنی و در پی جابهجایی ایستگاه بی.آر.تی محدوده معدن به کناره، عرشههای قدیمی پل عابرپیاده جمعآوری و طراحی جدید آن با رویکرد افزایش ایمنی عابران به اجرا درآمد.
وی افزود: با توجه به ناایمن بودن بخشهایی از پل قبلی که بر روی خطوط راهآهن تهران–مشهد و خط یک مترو قرار داشت، عملیات جمعآوری عرشه قدیمی و ساخت پل جدید در دستور کار قرار گرفت و اکنون این پروژه بهطور کامل به پایان رسیده است.
به گفته داودی، پل جدید با طول ۱۱۵ متر و ۶ پایه طراحی و اجرا شده که بلندترین پایه آن ۱۳ متر و کوتاهترین پایه ۲.۵ متر ارتفاع دارد.
انتهای پیام /
نظر شما