رصد مستمر پیشرفت پروژه های کوچک مقیاس در منطقه ۲۰

شهردار منطقه ۲۰ با همراهی معاونان و مدیران اجرائی از مراحل پیشرفت پروژه های کوچک مقیاس بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ فرهاد افشار شهردار به همراه معاونان و مدیران اجرایی این منطقه از پروژه های کوچک مقیاس نواحی ۴ و ۶ بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.
در این بازدید مراحل پیشرفت بوستان رضوان، بوستان جنب قلعه گبری، فعالیت عمرانی جاده بی بی شهربانو، بوستان کودک و پیاده راه ورزشی مجتمع گلستان، احداث رفیوژ میانی خیابان سیدالشهدا در محدوده ناحیه ۶ و پیاده روسازی خیابان های شهید رجب نیا و شهید مشمول، بوستان های ماهور، دولت و توسکا در محدوده ناحیه ۴ از نزدیک بررسی و مقرر شد دو پروژه پیاده راه خیابان ملت دوست و اصلاح ترافیکی در خیابان شهید مشمول و شهید جعفری اجرایی شود.
افشار با بیان اینکه این منطقه با وجود دارابودن بالاترین اعتبار ابلاغی در بین مناطق ۲۲ گانه، تاکنون در اجرای پروژه های محله ای پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است گفت: با تلاش کلیه حوزه های اجرایی، تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی در اجرای پروژه های کوچک مقیاس حاصل شده و منطقه ۲۰ در بین مناطق ۲۲ گانه در رتبه اول قرار گرفته است.
او با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های محله ای افزود: در راستای برنامه های شهرداری تهران برای جلب مشارکت شهروندان در برنامه ریزی و مناسب سازی فضاهای شهری، ۷۳ پروژه کوچک مقیاس و محله ای در محلات منطقه ۲۰ در حال اجراست.
افشار با بیان اینکه پروژه های توسعه محلی به ۵ دسته خدمات شهری، اجتماعی، ترافیک، عمران و شهرسازی تقسیم بندی می شود خواستار تلاش و پیگیری کلیه حوزه های مربوطه در اجرایی کردن این پروژه ها تا پایان سال جاری شد.

شهردار منطقه ۲۰ معبرسازی، بهسازی معابر، مناسب سازی پیاده روها، پاتوق محله، بازپیرائی و تجهیز بوستان ها، نصب کفپوش و خرید وسایل بازی کودکان در بوستان ها، مرمت سرویس های بهداشتی، آرام سازی ترافیکی، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری را از جمله پروژه های توسعه محلی عنوان کرد که تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.
۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 7380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =