خانواده ۱۸۰هزار نفری شهرداری تهران سفیران طرح کاپ می شوند

مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش معاونت منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت طرح کاپ گفت: ‏خانواده ۱۸۰هزار نفری شهرداری تهران سفیران طرح کاپ می‌شوند‎.‎

سیدمرتضی میرپور با اشاره به اهمیت طرح کاپ و ضرورت همه گیری و اجرای مطلوب آن در کلانشهر تهران گفت: اینکه برای موفقیت این طرح فقط سازمان مدیریت پسماند یا مجموعه معاونت خدمات شهری فعال باشند کافی نیست بلکه باید همه کارمندان و کارکنان شهرداری به عنوان سفیران این طرح به میدان بیایند و بتوانند در فرهنگ سازی و اجرای مناسب آن به مجموعه مدیریت شهری کمک کنند.

او افزود: ما حدود ۶۰ هزار کارمند در شهرداری تهران داریم که اگه به طور میانگین هر خانوار را ۳ نفر در نظر بگیریم، چیزی حدود ۱۸۰ هزار نفر آماده هستند که این طرح را اجرا و معرفی کنند.

مدیرکل برنامه‌ریزی و آموزش معاونت منابع انسانی شهرداری تهران با بیان این مطلب که این ۱۸۰ هزار نفر در صورتی می‌توانند سفیر اجرای طرح کاپ باشند که آموزش‌های لازم را ببینند، گفت: طی نشست‌هایی که با مدیران سازمان مدیریت پسماند داشتیم، مقرر شد این طرح را به کارکنان شهرداری تهران آموزش دهیم؛ اینکه فلسفه این طرح چیست، چگونه باید اجرا شود و کارمندان و کارکنان شهرداری تهران چطور به عنوان سفیران کاپ فعالیت کنند.

میرپور ادامه داد: ما آمادگی برگزاری دوره‌های فراگیر را داریم اما این دوره‌ها به دلیل شیوع کرونا باید به صورت مجازی برگزار شود. در این زمینه نیز اطلاعات و سرفصل‌هایی که سازمان مدیریت پسماند در اختیار ما قرارداده به همراه کلیپ‌های آموزشی در سامانه مجازی بارگذاری خواهد شد و بعد از مهلت اعلام شده به منظور اینکه ارزیابی اثربخشی داشته باشیم، آزمون طرح کاپ هم از همکاران گرفته می‌شود.

او تاکید کرد: همچنین با توجه به اهمیت این طرح و ضرورت اجرای آن، برای اینکه همه کارکنان شهرداری برای دیدن آموزش‌ها و اجرای آن تشویق شوند گواهی‌نامه آموزش ضمن خدمت نیز پس از موفقیت در آزمون صادر می‌شود که در مسیرهای ارتقای شغلی از آن بهره خواهند گرفت.

۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
کد خبر: 7432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =