خدمات رسانی غیرحضوری به شهروندان در دوران کرونا

شهرداری منطقه ۲۰ برای کاهش حضور مراجعه کنندگان و تکریم آنان، خدمات غیرحضوری ارائه می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، فرهاد افشار شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت تسهیل خدمات رسانی شایسته به شهروندان در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: با راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری، شهروندان می توانند با استفاده از کد دستوری #۱۲۰۲۲۰۶۶۵۵ بدون هیچ هزینه ای درخواست های خود را با حوزه های مربوطه مطرح کنند.
افشار افزود: در راستای رسیدگی به مشکلات و درخواست های شهروندان در خصوص ساخت و ساز و شهرسازی و تسهیل در مراجعه حضوری ارباب رجوع به شهرداری منطقه ۲۰، با حضور معاون شهرسازی و معماری و روسای ادارات این حوزه در دفاتر خدمات الکترونیک، درخواست های آنان رسیدگی و بررسی می شود.
او ادامه داد: به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان، ضمن مسقف کردن بخشی از ورودی منطقه و تسهیل حضور آنان، با استقرار تجهیزات لازم امکان تماس تصویری مراجعه کنندگان با روسای ادارات و طرح درخواست ها آنان فراهم شده است.
شهردار منطقه ۲۰ با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت شهروندان؛ استقرار عوامل اداره سلامت و انجام تب سنجی و اکسیمتری برای کنترل بیماری کرونا را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تکریم مراجعه کنندگان عنوان کرد.

۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
کد خبر: 7469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =