ارزیابی خدمات‌رسانی در بازارهای میوه و تره‌بار منطقه ۹

سرپرست شهرداری منطقه ۹ با حضور در بازارهای میوه و تره‌بار فیروزآبادی و شهید دستغیب، از نزدیک عملکرد و نحوه خدمات‌رسانی این مراکز به شهروندان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سرپرست شهرداری منطقه ۹ با حضور در بازارهای میوه و تره‌بار فیروزآبادی و شهید دستغیب، از نزدیک عملکرد و نحوه خدمات‌رسانی این مراکز به شهروندان را مورد بررسی قرار داد.

محسن دودانگه در حاشیه این بازدید بر اهمیت ارتقاء کیفیت خدمات و تامین نیازهای شهروندان تأکید کرد.

وی اظهار داشت: بازارهای میوه و تره‌بار به‌عنوان یکی از مراکز اصلی تامین مایحتاج روزانه شهروندان، نقش مهمی در افزایش رضایت‌مندی عمومی دارند.

سرپرست شهرداری منطقه۹ تاکید کرد: هدف ما بهبود زیرساخت‌ها، تسهیل دسترسی و ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب است.

دودانگه در ادامه از برنامه‌ریزی برای رفع نواقص موجود و افزایش امکانات رفاهی در این بازارها خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم با نظارت مستمر و تعامل با کسبه، خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

وی یادآور شد: این بازدید با هدف شناسایی چالش‌ها و تقویت نقاط قوت بازارهای منطقه۹ انجام شد.

دودانگه خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه۹ متعهد به توسعه زیرساخت‌های شهری و ارتقاء سطح خدمات در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه بازارهای محلی است.

انتهای پیام/

۲۴ آبان ۱۴۰۴ - ۰۶:۴۶
کد خبر: 74698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =