توسعه فروش آنلاین محصولات میادین میوه و تره‌بار در تهران

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران از توسعه فروش آنلاین محصولات میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش شهر؛ مهدی بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران دربارهتوسعه فروش آنلاین محصولات تره‌بار گفت: شهردار تهران تاکید ویژه‌ای بر کاهش ترددهای غیرضروریدر سطح شهر تهران داشته‌اند و هدف ما این است که شهروندان عزیز بدون زحمت و رفت‌وآمد بتوانندمایحتاج خود را با کرامت، عزت و احترام در منزل تحویل بگیرند.

وی افزود: تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و خوشبختانه در حال حاضر حدود ۹۰ درصد مناطق شهرتهران تحت پوشش سامانه شهرزاد قرار دارند و مردم می‌توانند تمامی کالاهایی که در بازارها و میادینتره‌بار عرضه می‌شود را از طریق این سامانه سفارش دهند.

بختیاری‌زاده با اشاره به مشکلات اولیه سامانه گفت: بسیاری از معضلات و مشکلات سامانه در این مدتبرطرف شده و همچنان در تلاش برای بهبود بیشتر هستیم. در حال حاضر وضعیت سامانه شهرزاد بسیاربهتر شده است و حتی خود من نیز گاهی اوقات برای منزل سفارش می‌دهم.

وی در ادامه به کیفیت خدمات اشاره کرد و گفت: از نظر زمان تحویل و نوع بسته‌بندی، شرایط بهبودیافته و باز هم در صدد رفع مشکلات باقی‌مانده هستیم.

مدیرعامل سازمان میادین با بیان استقبال مناسب مردم از این سامانه خاطرنشان کرد: امیدواریم روزیبرسد که بخش عمده‌ای از کالای عرضه شده در شهر تهران از طریق سامانه شهرزاد به دست مردمبرسد.

وی در پایان به مسئله قیمت‌گذاری اشاره کرد و گفت: قیمت‌های ارائه شده در بخش تره‌بار واقعی ومنصفانه است و تخفیف‌های کاذب ارائه نمی‌شود. این موضوع باعث شده که قیمت‌ها شفاف و قابلاعتماد باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۳۰ آبان ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 74924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =