بیش از ۴۹ هزار پیام شهروندی در منطقه ۲ پیگیری شد

بیش از ۴۹ هزار پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط نیروهای اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ۹گانه منطقه ۲ در ۸ ماه اول سال جاری رسیدگی شد.

 به گزارش شهر به نقل ازروابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲، پوریا قدرتی پور، مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای مأموریت‌های سامانه ۱۳۷ پلاس و به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹ هزار و ۸۵۰ پیام فوریتی و خطرساز بررسی و در دستور رسیدگی قرار گرفت.
 وی افزود: تا کنون از تعداد ۴۹ هزار و ۲۹۴ مورد از پیام‌های ثبت شده، رسیدگی و با رضایت‌مندی شهروندان مختومه گردید و تعداد ۵۵۶ مورد از آنها که عموماً با موضوعات شهرسازی و تغییر کاربری‌ها بوده به علت زمان‌بر بودن در کارتابل نواحی در دست رسیدگی است.
 قدرتی پور افزود: بیشترین درخواست‌ها مربوط نظافت معابر، آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت‌وساز، جمع‌آوری خاک و نخاله، معبر اصناف در پیاده‌رو، ساخت‌وساز غیرمجاز مسکونی، ترکیدگی لوله و آبیاری باغچه‌ها بود.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 75119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =