آکادمی فوتبال باغ آذری برای کودکان کم بضاعت رایگان است

شهر: رؤسای کمیسیون معماری و شهرسازی و کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به همراه شهردار منطقه۱۶  از برخی پروژه ها ومحلات این منطقه بازدید و در جریان روند و مشکلات این پروژه ها  قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار شهر، روسای کمیسیون معماری و شهرسازی و کمیته بودجه و نظارت مالی شورا با همراهی شهردار منطقه ۱۶ با حضور در ساختمان در حال ساخت ورزشگاه شهدای گمنام جوادیه و پاتوق محله و کوچه رنگی محله جوادیه بازدید کردند.

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در بازدید از پاتوق محله جوادیه با اشاره به اینکه پاتوق های محلی سه مشخصه آرامش، خودمانی بودن و دنج بودن را با خود دارند و اصولا کانونهای اجتماعی هستند، عنوان کرد: هدف از ساماندهی پاتوق های محله، تلاش برای قوی شدن تعاملات اجتماعی و ارتقاء کیفیت محیط شهری است تا سرزندگی و حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی محلات شهرمان تقویت شود.

همچنین محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در بازدید از بافت فرسوده محله آذری با بیان اینکه احیای بافت های فرسوده منطقه، یک موضوع مهم اقتصادی و اجتماعی است، گفت: هدف از احیای آنها، بهبود شکل و ارتقای سطح زندگی مردم و کاهش آسیب های اجتماعی در این محدوده ها است.

باغ زیتون محله باغ آذری با زمینی در حدود هشت هزار هکتار و۶۰۰ اصله درخت از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت و درباره تامین امنیت کامل در راستای استفاده بهینه و باروری بهتر درختان آن بحث و تبادل‌نظر شد.

آکادمی فوتبال میثاق باغ آذری که مجموعه ای است دارای امکانات ورزشی مانند زمین چمن مصنوعی، زمین رشته های دیگری مانند والیبال و بسکتبال که با یاری خیرین و ورزشکاران پیشکسوت به زودی افتتاح می شود، نیز در پایان مورد بازدید قرار گرفت.

پیمان پورنصر، شهردار منطقه ۱۶ در این بازدیدگفت: این مجموعه با سه اولویت تحت پوشش قرار دادن کودکان کم بضاعت به طوررایگان ، شناسایی استعداد های ورزشی با متد روز دنیا و برگزاری کلاس های روانشناسی مدون برای کودکان واولیا و برقراری ارتباط بین نسلی ورزشکاران ساخته می شود.

خبرنگار: علی سی پی

۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 7512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =