ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر با شهروندان منطقه ۱۶

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با حضور در شهرداری منطقه ۱۶ با شهروندان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ پیمان پورنصر شهردار منطقه با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

او دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راهِ شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به اینکه زیباسازی باعث ارتقاء کیفیت محیط و فضاهای عمومی می شود، ادامه داد: منطقه ۱۶ با وجود اینکه یکی از ورودی ها و خروجی های مهم پایتخت است، نیاز به فضاسازی مناسبی دارد تا بتواند احساس خوبی در ذهن شهروندان، مهمانان تهران ایجاد کند و توجه به لزوم تغییر پهنه در بعضی نقاط، موضوعات بافت فرسوده و توجه ویژه به نمای ساختمان ها از جمله مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی است، عنوان کرد: تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه، در جهت رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود.

او همچنین در خصوص ایمن سازی پروژه ها، گفت: شهرداری مکلف است در راستای ارتقا سطح کیفی و ایمنی شهر با بکارگیری روش های پیشگیرانه و توسعه خدمات ایمنی و آتش نشانی اقدامات و هماهنگی لازم را انجام دهد. باید تدابیرِ ایمنی برای مقابله با خطرات احتمالی توسط شهرداری سنجیده شود.

در این جلسه به بررسی مسائل شهرسازی شهروندان پرداخته شد و درخواست ۱۷ نفر از شهروندان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بررسی شد و موضوعاتی از جمله بازرسی فنی، صدور پروانه، رفع چالش تجمیع نوسازی در بافت فرسوده، نیاز به پهنه بندی املاک در جهت خدمت رسانی به شهروندان مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه عضو شورای اسلامی شهر از زحمات و عملکرد منطقه درخصوص اقدامات صورت گرفته مثل پروژه های عمرانی و اجرای طرح شهر هوشمند (هوشمند سازی زونکن های ساختمانی) در این منطقه که به صورت پایلوت برای نخستین بار انجام شد، اصلاح معابر، پروژه های کوچک مقیاس محله محور و قدردانی کرد.

۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
کد خبر: 7541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =