به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بینالملل سازمان زیباسازی شهر تهران، نشست علمی تخصصی «فناوریهای نوین و دیجیتالسازی در حوزه تابلوهای تبلیغاتی» عصر چهارشنبه در سازمان زیباسازی برگزار شد.
در این نشست محسن طارمیان معاون تبلیغات محیطی، محسن هدایتی فر معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی، دکتر مصطفی بهزادفر استاد دانشگاه علم و صنعت، دکتر امیر فرجی استاد دانشگاه تهران، دکتر امیر شکیبامنش استاد دانشگاه هنر، دکتر تقی احمدی و جمعی از مدیران و کارشناسان حضور داشتند.
در این جلسه فرصتها، چالشها و تجربههای نوآورانه در حوزه تبلیغات محیطی و دیجیتال بررسی شد و بر ضرورت حرکت از تبلیغات سنتی به سمت تابلوهای دیجیتال و تبلیغات هوشمند تاکید شد.
اساتید دانشگاه نمونههای موفق بینالمللی تبلیغات دیجیتال، از تابلوهای تعاملی و حساس به دما تا تبلیغات هولوگرامی و بیلبوردهای دیجیتال را معرفی کردند و بر اهمیت زیرساختهای فناوری و دادهنگاری تاکید کردند.
مدیران سازمان زیباسازی نیز توسعه تبلیغات محلهای، مشارکت شهروندان و ایجاد اکوسیستم دیجیتال با هماهنگی بینبخشی را از اصول اجرای موفق پروژههای نوین تبلیغاتی دانستند. هدف نهایی این طرح، ارتقای جذابیت بصری شهر، کاهش آسیبهای زیستمحیطی و خلق داده برای تصمیمگیری بهتر اعلام شد.
انتهای پیام/
نظر شما