۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 7574

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد:

تشکیل نخستین شورای ورزش مناطق در منطقه ۶

سازمان ورزش شهرداری تهران تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد تومان ضرر و زیان را تجربه کرده است
تشکیل نخستین شورای ورزش مناطق در منطقه ۶

شهر: طرح تشکیل شورای ورزش مناطق که نخستین مورد آن در منطقه ۶ تشکیل شده به دنبال این است که نکات فنی و راهبری ورزش در مناطق را سازمان ورزش دنبال کند و موضوعات مدیریتی به مناطق  واگذار شود.

امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش در گفتگو با خبرنگار شهر درباره تشکیل شورای ورزش مناطق شهرداری تهران گفت: شورای ورزش مناطق با ریاست شهردار و جانشینی معاونت اجتماعی و دبیری سازمان ورزش انجام می شود و نخستین شورا در منطقه ۶ برگزار شد که احکام آن به زودی صادر می شود.

او با بیان اینکه با تشکیل این شورا، مسئولیت اداره اماکن ورزشی در مناطق ۲۲ گانه در اختیار مناطق قرار خواهد گرفت، افزود: مراکز ورزشی در مناطق ابزاری برای بخشی از فعالیت های اجتماعی و مدیریتی شهرداران مناطق و معاونان اجتماعی مناطق ۲۲ گانه هستند، به همین جهت طرح تشکیل شورای ورزش مناطق را دنبال می کنیم. به این ترتیب نکات فنی و نکات راهبری ورزش در مناطق را سازمان ورزش دنبال می کند و موضوعات مدیریتی به مناطق  واگذار می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران یادآور شد: شورای ورزش مناطق به تدریج در سایر مناطق تشکیل می شود و امیدواریم که تا پایان سال در همه مناطق شاهد فعالیت این شورا باشیم تا مناطق از نزدیک بتوانند کیفیت خدمات ورزشی را ارتقا دهند و با پایان کرونا که شهروندان به ظرفیت ۱۰۰ درصدی مجموعه های ورزشی دست پیدا می کنند، خدمات از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

آماده شدن طرح کسب و کار پروژه ساخت دهکده ورزش

محسنی در ادامه درباره آخرین وضعیت ساخت دهکده ورزش در چهار نقطه تهران گفت: در این باره جلسه ای با مشاور و ارکان سازمان ورزش تشکیل و طرح کسب و کار این پروژه بعد از سه ماه ارزیابی های اقتصادی آماده و رونمایی شد. همچنین مذاکراتی با سرمایه گذاران بخش خصوصی شروع شده که به محض به نتیجه رسیدن اعلام عمومی و رسمی خواهد شد و پس از آن با حضور شهردار تهران اولین راه اندازی در بوستان ولایت انجام  و مابقی دهکده های ورزشی نیز به دنبال آن و به صورت موازی، هر کدام با تاخیر چند ماهه دنبال خواهد شد.

او با بیان اینکه سازمان ورزش تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ضرر رو زیان را تجربه کرده که این روند همچنان در حال ادامه پیدا کردن است، عنوان کرد: امیدواریم که تا پایان سال ساخت دهکده ورزش در بوستان ولایت شروع شود اما باید توجه داشته باشیم که بخش عمده ای از فعالیت های سازمان ورزش و شهرداری درگیر مساله کرونا است که سرعت کار را کم کرده است وهر لحظه زمانبندی ها را دچار مشکل می کند.

خبرنگار: علی سی پی

۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 7574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =