طیب‌صحرایی:روابط عمومی‌ها گلوگاه تعامل سازنده با مخاطب‌هستند/ محمدخانی: تلاش کردیم در خانواده روابط عمومی کمترین تغییرات رقم بخورد

مدیرکل حوزه شهردار تهران با بیان اینکه روابط عمومی‌ها گلوگاه یک تعامل مثبت و سازنده برای هر سازمان و مجموعه هستند، گفت: عدم شناخت این گلوگاه باعث متضرر شدن مدیر و بخش روابط عمومی هر مجموعه‌ای و به موازات آن مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، نشست مدیران ارتباطی شهرداری تهران(نما)، بعدازظهر امروز- شنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۴- با حضور محمد طیب‌صحرایی مدیرکل حوزه شهردار تهران، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران، حمیدرضا غلامزاده سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، حامد احسان‌بخش معاون روابط عمومی و صادق وفایی نیکو معاون تبلیغات مرکز ارتباطات و مدیران روابط‌ عمومی‌های معاونت‌ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران در محل سالن اجتماعات معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد.

محمد طیب‌صحرایی مدیرکل حوزه شهردار تهران در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در افکار عمومی اظهار کرد: روابط عمومی ها گلوگاه یک تعامل مثبت و سازنده برای هر سازمان و مجموعه هستند که عدم شناخت این گلوگاه باعث متضرر شدن مدیر و بخش روابط عمومی مجموعه و به موازات آن مردم می‌شود.

طیب‌صحرایی:روابط عمومی‌ها گلوگاه تعامل سازنده با مخاطب‌هستند/ محمدخانی: تلاش کردیم در خانواده روابط عمومی کمترین تغییرات رقم بخورد

وی با بیان اینکه در این دوره در یک ظرف مشترک فعالیت کردیم، افزود: چون مطالبات و مطلوبیت های مخاطبین ما حدود و پایانی ندارد درخواست از روبط عمومی ها نیز بی‌پایان است. در واقع شما هر چه بهتر گزارش ارائه دهید مخاطب را به درگاه های جدیدی راهنمایی می کنید و این مساله پایان ندارد. به بیان دیگر، کار رسانه ای و تعاملی زیبا، پایان ندارد و دائما در معرض درخواست بیشتری خواهیم بود؛ هر چه باکیفیت تر کار کنید و کار تولید کنید مطالبات از شما بیشتر می‌شود.

طیب‌صحرایی ادامه داد: یکی از اقدامات ما باید معرفی توانمندی هایی باشد که در مجموعه شهرداری بالقوه و بالفعل وجود دارد و در خدمت مردم قرار گرفته است. درواقع آنچه در شهرداری انجام شده به اندازه کافی در معرض دریافت مردم قرار نگرفته است. بنابراین امیدواریم در این ماه‌های پیش رو بتوانیم آنچه که اتفاق افتاده را به خوبی و با صداقت به مردم معرفی و ارائه گزارشی منصفانه را به مردم داشته باشیم.

مدیرکل حوزه شهردار تهران اضافه کرد: امیدواریم در مناسبت های پیش رو از ظرفیت های مختلف برای ارتباط بهتر و فراگیرتر با مردم استفاده کنیم. 

وی با تاکید بر ارتباط مناسب با نسل جدید عنوان کرد: برای معرفی و توضیح آنچه در شهر اتفاق افتاده و آنچه می تواند اتفاق بیفتد باید بسیاری از ارائه‌های خودمان را برای آینده داران شهر داشته باشیم. در پایان این دوره از مدیریت شهری یک تراز جدید در دریافت مدیران و دریافت مردم می تواند توسط روابط عمومی ها ایجاد شود.

همچنین در ابتدای این نشست، حمیدرضا غلامزاده ضمن تاکید بر افزایش تلاش‌ها برای حل مشکلات روابط عمومی ها، بیان کرد: امیدواریم در ادامه این مسیر، خدمت رسانی خانواده ارتباطی به خانواده بزرگ شهرداری بهتر و موثرتر و سازنده تر از قبل باشد.

تلاش کردیم از ظرفیت درونی شهرداری استفاده کرده و کمترین تغییرات در حوزه نیروی انسانی را رقم بزنیم

به گزارش شهر عبدالمطهر محمدخانی، رییس سابق مرکز ارتباطات و سخنگوی شهرداری تهران گفت: معمولا در سازمان‌هایی مانند شهرداری که نیروهای متخصص و پایدار و پرسابقه دارد و ماهیت مدیریتی سیاسی نیز در ادوار مختلف بر آن حاکم بوده، چیزی که در ذهن مدیران می‌گذرد تغییر ترکیب های افراد و مدیران در بخش‌های مختلف است که البته بعضا این مساله اجتناب ناپذیر است‌.

وی افزود: اما تلاش ما در مجموعه مرکز ارتباطات و خانواده روابط عمومی این بود که این اتفاق و تغییرات کمتر رقم بخورد. تلاش بر این بود بیشتر از ظرفیت های درون شهرداری استفاده کنیم و یک ترکیب منطقی بین حفظ نیروها و افزودن افراد جدید ایجاد کنیم و در واقع یک تیم و یک خانواده ارتباطی در شهرداری داشته باشیم.

محمدخانی ادامه داد: در این ۴ سال تلاش کردیم از ظرفیت‌ها و ابزارهای نوین ارتباطی استفاده و از ظرفیت مدیران روابط عمومی نیز در جلسات با مدیران شهری، دفاع کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات عبدالمطهر محمدخانی رییس سابق مرکز ارتباطات تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 75745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =