راه اندازی مرکز خدمات اجتماعی عمومی در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از  راه اندازی مرکز خدمات اجتماعی عمومی در این منطقه با هدف ارائه فعالیت های مشاوره، توانمندسازی و کارآفرینی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اعلام این خبر در نشست با هیئت رئیسه شورایاری ها گفت: خدمات این مرکز در سه سطح اجتماعی، حمایتی و آموزشی در راستای افزایش کیفیت زندگی افراد جامعه هدف ارائه می شود.  
او در ادامه ضمن قدردانی از همدلی و همیاری هیئت رئیسه شورایاری ها در تحول و توسعه منطقه به تشریح بخشی از پروژه های آماده بهره برداری پرداخت و گفت: خروج از بن بست خیابان شهامت و احداث مقبره شهداء در بوستان ۲۲ بهمن، پروژه مشارکتی آب رسانی، احداث ۵ زمین تنیس بوستان ولایت و چندین زمین چمن در منطقه از جمله پروژه هایی هستند که آماده افتتاح و بهره برداری هستند، ضمن اینکه با احداث خیابان مهرآرا (قالیشویی سابق)، دسترسی خیابان مهران به رینگ بوستان ولایت نیز ایجاد شد.
علاوه براین عملیات احداث تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بارکه با حدود ۷۰ درصد پیشرفت از سال ۷۳ رها شده بود با پیگیری منطقه رفع معارض شده و اجرای آن به منظور تکمیل  پروژه آغاز خواهد شد.
شهردار منطقه در بخش دیگری ازسخنان خود از افتتاح اولین بیمارستان تخصصی دولتی منطقه خبر داد و افزود: مراسم کلنگ زنی این بیمارستان با هدف ارائه خدمات درمانی به شهروندان این منطقه بزودی انجام خواهد شد.
توکلی همچنین با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری در خیابان طالقانی اظهار کرد: این طرح در مرحله اول با صدور اخطار به منظور عقب نشینی انجام و در صورت عدم توجه یا تمکین به اخطار، از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری خواهد شد.  
اتمام پروژه های توسعه محله ای خدمات شهری تا پایان سال، زیرسازی میدان بهشت، احداث سرویس بهداشتی بوستان های یاس و مفرح، نصب تابلوی توقف ممنوع در میدان ثارالله ورودی خیابان طالقانی، ادامه فنس کشی زمین چمن مصنوعی محتشم در ناحیه ۳،  ادامه عملیات جدول کشی در خیابان میثاق و نیز تأمین روشنایی معابر و بوستان ها  از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.  
در این نشست هیات رئیسه شورایاری ها نیز از پیگیری های شهردار منطقه در ساماندهی گل فروشان حاشیه بزرگراه شهید هاشمی، تعطیلی شیطان بازار، تخریب پاساژ توحید و دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای آبادانی و توسعه منطقه قدردانی کردند.
 

۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 7577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =