آغاز پویش ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در منطقه ۱۹

پویش همگانی ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی برای ساکنان بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در جنوب شهر کلید خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه این پویش را  پاسخی به یک ضرورت عینی در فضای اجتماعی تهران دانست و گفت: باتوجه به اسکان تعداد زیادی از شهروندان تهرانی در آپارتمانها و اهمیت یافتن سبک زندگی آپارتمان نشینی و ضرورت بهبود زندگی آنان، طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی با تدوین و اجرای برنامه های سیاستی، ترویجی، آموزشی و تولید محتوا آغاز شد.
او افزود: پویش ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی با بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی و مشوق‌های اجتماعی در راستای تغییر و پایدارسازی رفتار، فعالیت‌های خود را در دو فاز ترویجی و تسهیلگری آغاز کرده است.
توکلی با اشاره به پایلوت بودن این منطقه در فاز تسهیلگری طرح اظهار کرد: فاز ترویجی این طرح در محله دولتخواه و بخش تسهیلگری نیز در شهرک گلسار محله دولتخواه جنوبی با ۵۰۴ واحد مسکونی و جمعیتی در حدود ۱۶۵۰ نفر اجرا خواهد شد.
به گفته این مسئول فاز ترویجی طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی با مراجعه کارشناسان ترویجگر به در منازل شهروندان و ارائه آموزش های لازم اجرایی می شود، ضمن اینکه فاز تسهیلگری نیز در قالب پایدارسازی رفتار با طراحی، آموزش و اجرای رویدادها با همکاری گروه های محلی اجرا خواهد شد.

۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 7699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =