۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 786

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران:

مجموعه های ورزشی براساس دستور ستاد مقابله با کرونا بازگشایی می شوند

آخرین اعلامیه ستاد مبارزه با کرونا بازیهای فوتبال و والیبال سالنی را مجاز اعلام کرد
مجموعه های ورزشی براساس دستور ستاد مقابله با کرونا بازگشایی می شوند

شهر: بر اساس آخرین اعلامیه ستاد مبارزه با کرونا انجام‌ بازی های فوتبال و والیبال سالنی مجاز است بر همین اساس ۵۸ مجموعه ورزشی شهرداری تهران دوباره فعال می شوند.

امیر محسنی، مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه همایش آموزشی توجیهی فعالیت های ورزشی به شهر گفت: بازگشایی ۵۸ مجموعه ورزشی قطعی شده که ۱۷ خرداد این مجموعه ها فعالیت خود را آغاز می کنند. با توجه به اینکه طبق آخرین اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاییدیه وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان در اعلامیه شماره ۱۶، انجام بازی های والیبال و فوتبال سالنی مجاز شمرده شده اند، شمار مجموعه های ورزشی که بازگشایی می شوند، به ترتیب افزایش پیدا خواهد کرد.  

او درباره چگونگی انتخاب نوبت بازگشایی مجموعه های دارای مجوز فعالیت، در مناطق مختلف، افزود: بازگشایی مجموعه های ورزشی طبق استانداردهایی که ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس تعداد رشته هایی که آزاد می شوند و امکان فعالیت دارند انجام می شود و این مجموعه ها بر اساس شرایط منطقه ای بازگشایی نمی شوند. اما از آنجا که سازمان ورزش تهران مجموعه های مختلفی در همه مناطق تهران دارد، مجموعه هایی که بازگشایی می شوند در تمام مناطق ۲۲ گانه پخش شده اند.


محسنی ادامه داد: سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان متولی ورزش شهروندی وظیفه ایجاد نشاط در بین شهروندان را بر عهده دارد و بر این اساس کمترین میزان دریافت شهریه را در مقایسه با مجموعه های ورزشی خصوصی  و سایر نهادها دارد.

همایش آموزشی توجیهی فعالیت های ورزشی شهرداری تهران در پساکرونا که در تالار ایوان شمس در حال برگزاری است. از ساعات اولیه صبح دوشنبه-۱۲ خرداد- شرایط حضور ۱۱۷ نفر از مدیران مجموعه های ورزشی شهر تهران و ۴۴ نفر از روسای ورزش مناطق مختلف در قسمت بانوان و آقایان در این همایش فراهم شده تا با برگزاری پنل های مختلف ایمنی و بهداشتی و ارائه دستورالعمل ها، پروتکل های بهداشتی در زمان حضور شهروندان در مجموعه های ورزشی به بهترین نحو رعایت شود.

خبرنگار: علی سی پی

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =