به گزارش خبرنگار شهر علیرضا زاکانی، شهردار تهران، پیش از ظهر امروز -جمعه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۴- همزمان با ایام حساس و سرنوشتساز مقابله با تجاوزات دشمن امریکایی صهیونیستی، همراه با مردم مؤمن، انقلابی و روزهدار کشور در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس حضور یافت.
شهردار پایتخت با تاکید بر خدماترسانی مستمر مدیریت شهری به شهروندان بر تداوم راه مقاومت و پشتیبانی از جبهه حق تأکید کرد.

انتهای پیام/
نظر شما