خدمات‌رسانی ارزنده شهرداری تهران در روزهای جنگ

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اقدامات شهرداری در ایام جنگ گفت: نیروهای شهرداری در اسرع وقت در محل حادثه حضور یافته و خدمات را پشتیبانی می‌کنند که بسیار با ارزش و مهم است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در پیامی ویدئویی با بیان اینکه مدیریت شهری در شرایط فعلی مسئولیت مهمی بر دوش دارد، اظهار کرد: مدیریت شهری این مسئولیت را با تمام تلاش و توان خود دنبال می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد: در حوادثی که در نقاط مختلف شهر رخ می‌دهد، حضور به موقع نیروهای خدمات شهری و نیروهایی که کمک‌های اولیه را بر عهده دارند، شاهد هستیم. این نیروها در محل حادثه حضور یافته و خدمات را پشتیبانی می‌کنند که بسیار با ارزش و مهم است.

چمران تأکید کرد: برای اینکه مشکلی برای شهرداری وجود نداشته باشد شورای شهر نیز وظایف خود را در روزهای جنگ دنبال می‌کند و آنچه مورد نیاز است پیش‌بینی و بررسی می‌کند.

وی با اشاره به بازدید اعضای شورا از نقاط مختلف شهر، یادآور شد: موارد گزارش داده می‌شود و نتایج بازدیدها مورد بررسی قرار می گیرد و اگر نیازی باشد برخی موارد مصوب می‌شود که مشکلی در اجرا برای شهرداری ایجاد نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ارتباط خوب اعضای شورا با مردم و حضور جدی و ممتد در  مراسمات و مناطقی که حوادث در آن رخ می‌دهد یک پدیده ارزنده است، اظهار کرد: امیدواریم اعضای شورا بتوانند در خدمت رسانی به مردم وفادار، مقاوم و شجاع شهر که نشان دادند مردم بی نظیری هستند، توفیق کامل پیدا کنند.

چمران با بیان اینکه این خدمات‌رسانی ارزش والایی دارد، گفت: امیدواریم شاهد پایان دورانی باشیم که دشمنان به ما تحمیل کردند. مقاومت مردم در برابر ابر قدرت آمریکا و رژیم اشغالگر به پیروزی ختم خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۶:۲۱
کد مطلب: 78711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =