به گزارش شهر به نقل از روابطعمومی معاونت برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران؛ مجید باقری با حضور در شهرداری منطقه ۱۴ و با همراهی امیر شهرابی شهردار این منطقه، با همکاران دیدار و گفتوگو کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیتها و اقدامات اجرایی این منطقه قرار گرفت.
معاون شهردار تهران با تقدیر از تلاشها و خدمترسانی همکاران شهرداری منطقه ۱۴ در کنار سایر همکاران مناطق ۲۲گانه، بهویژه در ایام جنگ تحمیلی رمضان، بر تداوم خدمترسانی جهادی، متعهدانه و مقتدرانه تأکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: تحت تدابیر شهردار محترم تهران، تداوم خدمترسانی مؤثر و مسئولانه در شرایط خاص، رویکرد اصلی مدیریت شهری پایتخت است و این مسیر با همدلی و تلاش کارکنان شهرداری با قوت ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/
نظر شما