حضور معاون شهردار تهران در جمع همکاران شهرداری منطقه ۱۴

در استمرار نظارت‌های ستادی، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با امیر شهرابی شهردار و کارکنان منطقه ۱۴ دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران؛ مجید باقری با حضور در شهرداری منطقه ۱۴ و با همراهی امیر شهرابی شهردار این منطقه، با همکاران دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی این منطقه قرار گرفت.

معاون شهردار تهران با تقدیر از تلاش‌ها و خدمت‌رسانی همکاران شهرداری منطقه ۱۴ در کنار سایر همکاران مناطق ۲۲گانه، به‌ویژه در ایام جنگ تحمیلی رمضان، بر تداوم خدمت‌رسانی جهادی، متعهدانه و مقتدرانه تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحت تدابیر شهردار محترم تهران، تداوم خدمت‌رسانی مؤثر و مسئولانه در شرایط خاص، رویکرد اصلی مدیریت شهری پایتخت است و این مسیر با همدلی و تلاش کارکنان شهرداری با قوت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۴
کد مطلب: 78724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =