به گزارش شهر به نقل از روابطعمومی معاونت برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران؛ مجید باقری با حضور در شرکت شهرسالم و با همراهی ذاکریان مدیرعامل این شرکت با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتوگو کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات در بخش ستادی و درمانگاههای ۱۹گانه این شرکت در سطح شهر تهران قرار گرفت.
معاون شهردار تهران با تقدیر از تلاشهای کارکنان این مجموعه در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی بهویژه در ایام جنگ تحمیلی رمضان بر اهمیت تداوم ارائه خدمات سلامتمحور به شهروندان و کارکنان شهرداری تأکید کرد.
انتهای پیام/
نظر شما