به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران مجید باقری با حضور در شهرداری منطقه ۲۱ ضمن ارزیابی نحوه پاسخگویی به شهروندان در شرایط بحرانی، از تلاش دلسوزانه کارکنان منطقه بویژه در ایام جنگ تحمیلی رمضان تقدیر و بر تداوم خدمترسانی جهادی و ضرورت تسریع در بازسازی منازل آسیبدیده و بازگشت زندگی شهروندان به روال طبیعی تأکید کرد.
باقری با تحسین عملکرد خانواده بزرگ شهرداری تهران در شرایط جنگی خاطرنشان کرد: در این ایام حساس، حضور فعّال و پاسخگویی سریع کارکنان شهرداری تهران به شهروندان نشانگر تعهّد و مسئولیتپذیری مدیریت شهری است.
گفتنی است؛ معاون شهردار تهران با حضور در شهرداری منطقه ۲۱، از اماکن مسکونی که در جریان جنگ رمضان مورد اصابت موشک قرار گرفته بودند نیز بازدید کرد.
انتهای پیام/
نظر شما