به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری معاون برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با حضور در شهرداری مناطق ۱ و ۲ با شهرداران و جمعی از کارکنان این مناطق دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدارها، باقری با هادی حقبین شهردار منطقه یک، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ و کارکنان این مناطق دیدار کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیتها و اقدامات جاری قرار گرفت.
معاون شهردار تهران در جریان این بازدیدها با قدردانی از تلاشها و زحمات کارکنان بهویژه بانوان فعال در حوزه خدمترسانی در ایام جنگ رمضان، بر اهمیت حفظ روحیه همدلی، همکاری و مسئولیتپذیری در مجموعه شهرداری تأکید کرد.
وی همچنین استمرار ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از مهمترین اولویتهای مدیریت شهری در ایام جنگ دانست و تلاشهای کارکنان مناطق را از عوامل مؤثر در ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان عنوان کرد.
انتهای پیام/
نظر شما