واکنش شهردار تهران به حمله به تاسیسات انرژی ایران

شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به حملات صهیونیستی- آمریکایی به تاسیسات انرژی ایران در جنوب کشور واکنش نشان داد.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به حملات صهیونیستی- آمریکایی به تاسیسات انرژی ایران نوشت: "حمله رژیم صهیونی به تأسیسات انرژی ایران با چراغ سبز آمریکا و با تصور پاسخ محدود ایران انجام شد. 

 اما پاسخ شیرمردان نیروهای مسلح کشورمان چنان قاطع و گسترده بود که از اروپا تا آمریکا درد آن را احساس کردند و ترامپ ناچار به عقب‌نشینی و عذرخواهی تلویحی شد.

هر حمله‌ای پاسخی سخت‌تر و کوبنده در پی خواهد داشت و ترامپ بداند به قول شهید لاریجانی #ولش_نمیکنیم!"

واکنش شهردار تهران به حمله به تاسیسات انرژی ایران

انتهای پیام/

۲۸ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۵:۰۵
کد مطلب: 78860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =