افزایش بهای خدمات ورزشی بیش از ۲۵ درصد تخلف است

شهر: رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران به عنوان یک نهاد خدمت رسان به دنبال درآمد زایی از مجموعه های ورزشی نیست.

به گزارش شهر، حجت نظری، رییس کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در این همایش با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر به دنبال درآمدزایی از مجموعه های ورزشی نیست، افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی باید فرصت تفریحی برای شهروندان ایجاد کند تا سلامت جسم و روان آنها تامین شود.

او افزایش بهای خدمات ورزشی بیش از ۲۵ درصد را تخلف دانست و گفت: در طول سه سال اخیر بهای خدمات ورزشی بیش از ۲۵ درصد افزایش پیدا نکرده و این امر نشان از رویکرد خدمات رسانی شهرداری به جای درآمد زایی دارد.

رییس کمیته ورزش شورای شهر، افزود: شورای پنجم از ابتدای فعالیت به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش ورزش های تفریحی و نه قهرمانی بوده است. اما شاید به دلیل برخی مشکلات در این امر چندان موفق نبوده است. امروز با شروع دوباره فعالیت های ورزشی می توان به این حوزه ورود کرد و ورزش های تفریحی و نشاط اجتماعی را با ظرفیت ورزش های خانوادگی ایجاد کرد.

او با بیان اینکه در این دوره ترم نسبتاً جدیدی با عنوان خیابان ورزش دنبال شده، افزود: به این دلیل این عنوان جدید تلقی می شود که در وهله اول باید الزاما در خیابان انجام شود و در وهله دوم الزاما باید خانوادگی باشد. اما جدید بودن این طرح به چشم نیامد، چون در اجرا چندان موفق نبود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اتفاق جدیدی که در حوزه ورزش در حال شکل گیری است ایجاد دهکده ورزش است که می تواند به خانوادگی شدن ورزش و گسترش ورزش های تفریحی در شهر کمک کند.

خبرنگار: علی سی پی

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
کد خبر: 804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =